Konwersja w sklepie internetowym! Ważna sprawa!

Prowadzisz e-sklep. Jesteś przekonany, że wysoka konwersja to determinant sukcesu. Jednak nie wiesz jak ją zwiększyć. Nie martw się, oczywiście pomożemy. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi. Naturalnie najważniejsza jest optymalizacja strony. Tak, więc do dzieła, przeczytaj poniższy artykuł i wciel w życie zawarte w nim wskazówki.

Prostota

Pierwsze kilka sekund jest najważniejsze. Z tego względu musisz zadbać, aby strona Twojego e-sklepu było prosta i przejrzysta. Klient wchodząc na nią ma w krótkim czasie, bez problemu określić, co sprzedajesz. Ponadto dobra nawigacja to podstawa.

Produkt jest najważniejszy

Eksponuj produkty, które sprzedajesz. Jak to zrobić? Wystarczą dobrej jakości zdjęcia produktów i dołączone do nich interesujące opisy. Sprzedajesz odzież? Zrób zdjęcia w Twoich ubraniach.

Sposoby płatności – im więcej tym lepiej

Im więcej sposobów zapłaty tym lepiej, gdyż każdy klient ma swój sprawdzony. Część klientów nie mając możliwości wyboru zawsze stosowanego sposobu zapłaty zrezygnuje ze złożenia zamówienia. Nie możesz do tego dopuścić!

Zaufanie to podstawa

W ostatnim czasie wzrosła ilość zakupów on-line, ale nadal boimy się oszustwa. Z tego względu w widocznym miejscu należy zamieścić politykę bezpieczeństwa i zwrotu. W ten sposób zbudujesz swój obraz w sieci, jako wiarygodnego sprzedawcy.

Kupony

W celu zwiększenia konwersji szczególną uwagę warto zwrócić na nowych klientach. Nowi klienci powinni poczuć się wyjątkowi. Z tego względu warto zaoferować im rabaty. Zapewne skusi on niezdecydowanych do zakupu.

Darmowa dostawa

Wielu klientów nie decyduje się na zakup, gdy widzą, że będą musieli ponieść dodatkowe koszty. Wyjściem z tej sytuacji jest wprowadzenie darmowej dostawy od określonej kwoty. Jeżeli klient zrobił zakupy na 150 zł i zauważy, że od 200 zł jest darmowa dostawa to zapewne kupi jakiś dodatkowy produkt.

Twoja opinia ma znaczenie

Pozwól swoim klientom na dodawanie opinii, gdyż część klientów podejmuje decyzje o kupnie na podstawie rekomendacji innych kupujących.

A ponadto

Po pierwsze koniecznie wprowadź sekcje z wyprzedażami, gdyż wielu klientów kupuje jedynie przecenione produkty. Po drugie pamiętaj, że przycisk „dodaj do koszyka” musi być widoczny dla klienta. Po trzecie zapewnij klientom możliwość powiększania listy zakupów, np. poprzez sekcje „podobne produkty”.

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 547 985

E-mail: kontakt@galeriawitryn.pl

ul. Krucza 50, Warszawa

Poradnik dla kupujących i sprzedających w Internecie! Dowiedz się, na co należy uważać podczas wirtualnych zakupów oraz poznaj tajniki sprzedaży w sieci. Zapraszamy!

http://www.gebuko.ro/

Sklep żeglarski

pozycjonowanie Bochnia

jak założyć sklep internetowy

Specjalista ds. SEO Przemysław Bednarz