Dlaczego warto dopasować stronę do urządzeń mobilnych?

Obecnie niemal każdy posiada jakieś urządzenie mobilne, niezależnie od tego, czy jest to smartfon, iPhone, tablet czy cokolwiek innego. Dzięki urządzeniom tym można mieć stały i swobodny dostęp do Internetu bez względu na to, gdzie się jest w danym momencie.

 

Internetowi klienci mobilni

Jako że użytkownicy sieci coraz to częściej dokonują zakupów w sklepach internetowych i korzystają z innych płatnych usług właśnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych, przedsiębiorcy chętnie wychodzą naprzeciw użytkownikom dopasowując swoje strony do omawianych urządzeń – nie da się ukryć tego, że mają z tego spore korzyści.

Urządzenia mobilne są bardzo popularne, ponieważ są wygodne w obsłudze, zwłaszcza, gdy dana strona jest dopasowana. Z urządzeń tych można korzystać dokładnie w taki sam sposób jak z komputera, ale także poza domem, przykładowo w pociągu, w parku, w sklepie, restauracji, gdziekolwiek tylko mamy ochotę. Jak wynika z badań Google przeprowadzonych w roku 2012, prawie 70 proc. użytkowników ze Stanów Zjednoczonych chętniej robi zakupy na określonych stronach, jeśli są one dostosowane do urządzeń mobilnych. Kolejną ciekawostką jest, iż niemal 80 proc. ruchu na popularnym portalu Facebook pochodzi właśnie z rozmaitych urządzeń mobilnych.

Strony internetowe dawniej i dziś

Funkcjonalność stron internetowych znacznie wzrosła na przestrzeni zaledwie kilku lat. Obecnie wiele stron internetowych projektuje się w taki sposób, aby samodzielnie dopasowywały treść oraz układ strony do różnych urządzeń mobilnych. Jest to rozwiązanie wyjątkowo wygodne, a strona jest czytelna i łatwa w obsłudze nawet na telefonie komórkowym z wyświetlaczem o małej rozdzielczości.

Dokonywanie zakupów na urządzeniach mobilnych

Przedsiębiorcy prowadzący e-sklepy muszą mieć świadomość tego, że osoby kupujące ich produkty za pośrednictwem urządzeń mobilnych, robią to często nie tylko w domu, ale w wielu różnych miejscach, czasem nawet w wolnej chwili czekając przykładowo na autobus na przystanku. W związku z tym procedura zakupu na urządzeniu mobilnym powinna być uproszczona, nie powinna zajmować wiele czasu, nie powinna wymagać od użytkownika wprowadzania obszernych treści, najogólniej rzecz ujmując, powinna cechować się absolutnym minimum formalności. Dopasowując stronę zgodnie z powyższymi wytycznymi, przedsiębiorcy mogą liczyć na pozytywne reakcje użytkowników.

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 547 985

E-mail: kontakt@galeriawitryn.pl

ul. Krucza 50, Warszawa

Poradnik dla kupujących i sprzedających w Internecie! Dowiedz się, na co należy uważać podczas wirtualnych zakupów oraz poznaj tajniki sprzedaży w sieci. Zapraszamy!

http://www.gebuko.ro/

Sklep żeglarski

pozycjonowanie Bochnia

jak założyć sklep internetowy

Specjalista ds. SEO Przemysław Bednarz