Zdobądź nowe rynki ze swoim e-sklepem

Angielski to język, w którym możemy się porozumieć na całym świecie. Oczywiście najbliższy jest nam zawsze język ojczysty. O tych kwestiach należy pamiętać planując działania zarówno w sklepie stacjonarnym i internetowym.

Common Sense Advisory to organizacja badawcza, która co roku publikuje raporty na temat podejścia klientów do takich kwestii jak: tłumaczenia i lokalizacja. Z badań tych wynika, że aż 72% klientów najczęściej zagląda na strony stworzone bądź dostępne w języku ojczystym. Ponadto 72,4% klientów przyznało, że prawdopodobieństwo zakupu produktu opisanego w ojczystym języku jest większe. Więcej niż połowa badanych przyznało, że może zapłacić więcej za produkt, o którym dostaną informacje w ojczystym języku. Dodatkowo aż 85% respondentów stwierdziło, że dostęp do informacji o produkcie w ojczystym języku to główny czynniki decydujący o zakupie ubezpieczeń i innych usług finansowych. Ta wiedzę musisz wykorzystać przy prowadzeniu swojego sklepu internetowego. Jeśli działalność online chcesz prowadzić na co najmniej dwóch rynkach, na których klienci posługują się różnymi językami to pamiętaj, że język angielski, choć powszechnie znany to jest dla wielu internautów drugim językiem. Nadal najważniejszy jest język ojczysty.

Język ojczysty najważniejszy

Chcesz zaistnieć na globalnym, internetowym rynku? Pamiętaj, żeby porozumiewać się z klientami w ich języku ojczystym. Może być on kluczowym czynnikiem w osiągnięciu sukcesu.

Pamiętaj o lokalizacji

Terminu lokalizacja używamy, gdy wprowadzamy produkt lub usługę na rynek innego kraju. Jednak należy pamiętać, że te działania nie polegają tylko na zwykłym przetłumaczeniu instrukcji na opakowaniu czy tekstu na stronie internetowej na inny język. Lokalizację należy rozumieć, jako sposób wprowadzania firmy na nowy rynek. Polega on na dostosowaniu produktu do języka oraz kultury i społeczeństwa kraju, na którego rynek wchodzimy.

Językoznawca – najważniejszy

Językoznawca to najważniejsza osoba we wchodzeniu na nowe rynki. Musi on dobrze znać dany język, ale także kulturę i obyczaje panujące w kraju. To właśnie on zna pułapki językowe, różnice kulturowe czy poczucie humoru w danym kraju i tematy tabu.

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 547 985

E-mail: kontakt@galeriawitryn.pl

ul. Krucza 50, Warszawa

Poradnik dla kupujących i sprzedających w Internecie! Dowiedz się, na co należy uważać podczas wirtualnych zakupów oraz poznaj tajniki sprzedaży w sieci. Zapraszamy!

http://www.gebuko.ro/

Sklep żeglarski

pozycjonowanie Bochnia

jak założyć sklep internetowy

Specjalista ds. SEO Przemysław Bednarz